Interesne dejavnosti

Astronomija
IZVAJALEC: Andreja Pagon
Pri astronomskem krožku bomo večino časa namenili opazovanju nočnega neba, zato bodo naša srečanja pogosto potekala ob večerih. Pri opazovanjih si bomo pomagali tudi s šolskim teleskopom, če bo le mogoče pa se bomo udeležili astronomskih opazovanj na observatoriju Črni Vrh in observatoriju Javornik. Izdelali bomo različne modele, s pomočjo katerih si bodo učenci lažje predstavljali velikosti in gibanja v vesolju.

_________

Pevski zbori
IZVAJALEC: Damjana Vončina

Na šoli imamo tri pevske zbore. Otroški pevski zbor 1. in 2. razreda, otroški pevski zbor 3.-5. razreda in mladinski pevski zbor. V prvem pojemo vsi učenci, saj je namen uvajanje v petje, nastope, socialne igre in sledenje istemu cilju. Drugi otroški zbor je enoglasni pevski zbor, ki izvaja zahtevnejšo zborovsko literaturo, pevci pa se pripravljajo za vstop v mladinski zbor. Ta zbor prevzema večji del pevskih nastopov, ki se dogajajo na šoli in zelo aktivno sodeluje z najstarejšim zborom na šoli. Mladinski pevski zbor soustvarja večje prireditve na šoli. Izvajajo večglasno mladinsko zborovsko literaturo in skladbe, ki so izrazito ritmično obarvane (body perussion).

_______

Likovni krožek
IZVAJALEC: Barbara Petkovšek
Pri krožku učenci razvijajo likovno ustvarjalnost, spoznavajo nove motive in tehnike, predvsem pa uživajo v sproščenem izražanju pri slikanju, risanju, kiparjenju in oblikovanju.

_______

Kaligrafski krožek
IZVAJALEC: Barbara Petkovšek
Kaligrafski krožek je namenjen tistim, ki so se s kaligrafijo že srečali in tudi začetnikom. Osvajali bodo pisave uncialo, gotico in copperplate in načine njihove uporabe.

_______

Zgodovinski krožek
IZVAJALEC:

_______

Gospodinjski krožek
IZVAJALEC: Marija Rupnik Hladnik

V šolskem letu 2025/2026 bo na šoli potekal gospodinjski krožek, ki bo namenjen učencem od prvega do devetega razreda. Srečanja bodo vsak drugi torek in sicer sedmo in osmo učno uro. Do januarja bodo dejavnosti namenjene učencem nižjih razredov, v drugem polletju pa se bodo v delavnice vključili učenci višjih razredov. Dejavnosti bodo prilagojene starosti sodelujočih učencev.
Udeleženci bodo spoznavali kuhinjo, kuhinjske pripomočke in osnovne kuharske veščine ter pripravljali različne jedi. Število mest bo omejeno na deset učencev.
Posebno doživetje bo tekmovanje Mlinochef za učence od šestega do devetega razreda, kjer se bodo lahko pomerili v pripravi testenin. Tekmovanje spodbuja kulinarično ustvarjalnost, uporabo lokalnih surovin ter zavedanje o pomenu kakovostne in uravnotežene prehrane.

_______

Naravoslovni krožek
IZVAJALEC: Dolores Nagode, prof. kemije in biologije

Naravoslovni krožek je namenjen vsem radovednim učencem od 6. do 9. razreda, ki jih zanimajo skrivnosti narave, raziskovanje in poskusi. Na srečanjih bomo skupaj spoznavali naravne pojave, živali, rastline in okolje, se pripravljali na različna naravoslovna tekmovanja ter razvijali raziskovalno in ustvarjalno mišljenje. Krožek bo tudi prostor, kjer bomo sledili učenčevim idejam in interesom ter skupaj odkrivali, kako zanimiv in raznolik je svet okoli nas.

_______

Planinski krožek:
IZVAJALEC: Tadeja Bonča

Planinski krožek je namenjen učencem, ki radi preživljajo prosti čas v naravi. Osnovni cilj je navajanje mladih na aktivno preživljanje prostega časa v naravi oziroma uresničevanje cilja “gorništvo kot način življenja”. Pri mladih želimo razviti pozitiven odnos do narave, njenih naravnih lepot in bogastev, želimo jim razviti občutek za gibanje v gorskem svetu in jih pripravljati na nadaljnjo gorniško, vzgojno in športno dejavnost. Pohodi bodo organizirani ob sobotah, enkrat do dvakrat mesečno.

_______

Krožek prve pomoči
IZVAJALCA: Tina Bajc Hlad, Primož Čibej

Učenci se bodo seznanjali z osnovami prve pomoči, postopki reševanja in postopanja v kriznih situacijah in materiali za izvajanje prve pomoči. Cilji krožka bodo najprej opolnomočiti učence in učenke na področju nudenja prve pomoči, prav tako pa bomo strmeli k udeležbi na tekmovanjih na različnih ravneh.

_______

Dungeon & Dragons
IZVAJALEC: Primož Čibej

V okviru interaktivnega pripovedništva se bodo učenci spoznali z svetovno znanim sistemom namiznih iger vlog Dungeon & Dragons. Skozi igro bodo se srečevali z vrsto besedil v angleškem jeziku, kakor tudi z ostalimi mediji, ki nudijo podporo sistemu igre. Cilj dejavnosti je razvijanje besednega izražanja, pozitivnega odnosa do književnosti in domišljije. Prav tako je poudarek na komunikacijskih spretnostih učencev in vodstvenih sposobnosti.

_______

Debatni krožek
IZVAJALEC: Primož Čibej

Učenci se bodo seznanili z obliko javnega debatiranja. Preizkusili se bodo v skupinskih debatah, ki bodo zajemala različne teme.

_______

Igre s kartami
IZVAJALEC: Primož Čibej

Organiziralo se bo popoldanske ali večerne turnirje v kvartanju, na katere bodo povabljeni učenci, strokovni delavci in ostali obiskovalci, ki bi se radi družili ob igranju kart (tarok, ipd.).

_______

Lego robotika
IZVAJALEC: Tatjana Fajdiga

Lego robotika je del mednarodnega projekta, ki vključuje tekmovanje FLL (First Lego Liga) izzivalci, ki ga koordinira Zavod Super Glavce. Ekipo sestavljajo učenci 7., 8. in 9. razreda. Predvidena je udeležba na treningu robotov v Ljubljani na Fakulteti za elektrotehniko ter na regijskem tekmovanju. Na srečanjih bomo sestavili modele misij, ustvari robota in njegove priključke ter ga sprogramirali, da bo opravil zahtevane misije. Tema letošnjega leta je arheologija. Ob tem bomo veliko delali na vrednotah, ki jih spodbuja projekt (skupinsko delo, vključevanje, odkrivanje novih rešitev, inovativnost, sodelovanje in zabava).

_______

Vesela šola
IZVAJALEC: Damjana Vončina

Skupne priprave na tekmovanje iz znanja iz Vesele šole bomo izvajali pred šolskim in državnim tekmovanjem v šestih terminih. Priprave bodo potekale preko pogovora in kviza Kahoot. Šolsko tekmovanje bo 4. marca 2026, državno pa 15. aprila 2026.

_______

Logika
IZVAJALEC: Andreja Pagon

Za učence 2., 3., 4. in 5. razreda.
Pri krožku učenci rešujejo različne naloge in uganke, ki jih lahko rešimo z razmislekom in sklepanjem. Spoznajo in uporabljajo različne strategije reševanja nalog. Igrajo družabne igre, katerih vsebina in pravila so zasnovani tako, da igre krepijo pozornost in vztrajnost, urijo v reševanju problemov in pomagajo pri razmišljanju z lastno glavo.