Skupnost učencev je organizirana v oddelčne skupnosti, ki se preko svojih predstavnikov (dva iz vsakega razreda) povezujejo v skupnost učencev šole.
Sestanki šolske skupnosti bodo nekajkrat letno. Predstavniki šolske skupnosti se na razrednih urah, med odmori, pogovori in drugje s svojimi sošolci pogovarjajo in razpravljajo o pouku, dejavnostih na šoli ter o stvareh, ki bi jih radi spremenili.
Nato predstavniki oddelkov te ideje predstavijo na sestankih šolske skupnosti. Skoraj vedno pa se nekaj da narediti. Tu jih dodobra pretresemo in »kar pade ven« ovrednotimo: Kaj se da spremeniti in na kakšen način?
S sodelovanjem v razpravah šolske skupnosti je udeležencem, posredno pa vsem učencem šole, ponujena možnost vplivanja. To je velika »moč«, saj učenci predstavijo svoje interese, svoje videnje težav in prednosti šole, svoje ideje za prihodnost …
Cilji:
- spoznati pomembne vrednote za skupno bivanje in delovanje,
- razvijati vrednote (solidarnost, odgovornost, prijaznost, humanost, pozitivna naravnanost optimizem …),
- načrtno razvijati vrednoto pripadnosti,
- utrjevati pozitivne medsebojne odnose,
- razvijati odgovornost za svoje ravnanje,
- učiti se samostojnosti in aktivnega državljanstva,
- obeležiti pomembne spominske dneve – izdelava table za obeleževanje pomembnih datumov na šoli,
- izboljšati komunikacijo med predstavniki ŠS in razrednimi skupnostmi,
- večje aktivno sodelovanje članov ŠS pri dogajanju na šoli ,
- spremljati uresničevanje skupnih akcijskih projektov šole.
Naloge šolske skupnosti so:
- zbira pripombe in predloge oddelčnih skupnosti v zvezi s programom pouka, dni dejavnosti, ekskurzij, prireditev …
- spremlja uresničevanje pravic in dolžnosti učencev ter opozarja ravnatelja in svet šole na morebitne kršitve pravi učencev,
- predlaga izboljšave bivalnega okolja (lepši izgled, čistejše okolje) in sodeluje pri uresničitvi idej,
- opravlja druge funkcije, ki si jih določi.
Šolsko skupnost vodi Tjaša Smolnikar.